Πέμπτη 5 Μαρτίου 2009

Η αναπηρία δεν είναι μόνο σωματική.

-Ρε μάστορα!

-Τρέχει κάτι; 

-Ναι ρε μάστορα, τρέχει! Γιατί πάρκαρες στη θέση των αναπήρων;

-Γιατί ρε; Είσαι μήπως ανάπηρος και θέλεις να παρκάρεις;

-Ανάπηρος δεν είμαι, όμως το βρίσκω ντροπή να παίρνεις τη θέση που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει κάποιος που τη δικαιούται. Και στην τελική, τόση ώρα άδεια είναι η θέση, εσύ είσαι ο μόνος μάγκας που θα ήθελε να παρκάρει;

-'Οχι, αλλά είμαι ο μόνος μάγκας που το έκανε.

-Είσαι απίστευτος. 50 μέτρα παρακάτω έχει θέσεις. Γιατί πρέπει σώνει και καλά να το παρκάρεις σε αυτή τη θέση;

-Καλά, εσύ έχεις τραβήξει κόλλημα. Εγώ πάω στην εφορία φιλαράκο, να πληρώσω τα χρέη μου. Αν δε τα πληρώσω και μου βάλουν πρόστιμο, ποιος θα μου το καλύψει; Ο ανάπηρος;

-Έχεις κάποιο δίκιο τώρα που το λες. Αν όμως έρθει κάποιος με πρόβλημα αναπηρίας, τι θα κάνει; Πως θα παρκάρει για να κάνει κι αυτός τη δουλειά του;

-Ααααα, φιλαράκο, αφού με ρωτάς, να σου πω. Αν ήμουν πρωθυπουργός για μια μέρα, θα τους μάζευα όλους αυτούς και θα τους έκανα σαπουνάκι. Κάτι ήξερε ο Γερμανός εκείνα τα χρόνια.

-Μωρέ δίκιο έχεις τελικά. Λες και μας περίσσευαν θέσεις παρκαρίσματος για να τις δίνουμε στους σακάτηδες. Ας καθίσουν σπίτι τους να παίξουν με το Google Earth, που θέλουν και βόλτες στον κόσμο των φυσιολογικών!

-Χαχαχαχα (γέλιο και από τους δυο καθώς χτυπάει ο ένας την πλάτη του άλλου)! 

1 σχόλιο:

  1. Μάγκας! Άρχοντας! Αξεπέραστος!
    Και αφού τελείωσε με την εφορία, παρκάρισμα στη Καραπάνου (χαμηλά προς τα ψαροπλιά) και άραγμα στη βεγγέρα σε αναζήτηση του Ιερού Φραπογαλοπότηρου μαζί με κείνο το εντατικό και λάγνο οφθαλμόλουτρο....
    Γεια σου ΆΡΤΑ αθάνατη, Γη των Λαμαρινοκάβλων και της Καφρομαγκιάς!
    Όλος ο Ανθός της ΝεοΕΛλαδιστανοσύνης σφάζεται στη ποδιά σου!
    Άρτα μου, Καιάδα της κοινής λογικής, της αισθητικής και της ευαισθησίας!
    FRAPE NATION, εδώ είναι οι Καφροπύλες σου κι εδώ θα πέσωμεν μέχρις ενός στο ιερό καφρήκον!

    Άρτα λιέου κι κλιαίου!
    Έτσι είναι. Για κλάματα.

    Τις καλησπέρες μου αγαπητέ συμπολεμιστά.

    ΥΓ: Ουδείς ρατσισμός με τη συμπαθέστατη αφρικανική φυλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή